Kdo by v dnešní době nesledoval televizi. Minimálně na zprávy si pustíme televizní obrazovku, abychom měli přehled, co se v tom světě děje. Pokud patříte k lidem, kteří rádi sledují například televizi Nova, budete potěšeni. Právě tato televize, o které se dlouhodobě povídalo, že se topí v dluzích a že se právě zde krachuje, zvýšila své zisky. Dalo by se říct, že se jednalo o jakousi spásu nebo záchranu, kdo ví, jak by to bylo s televizí, pokud by vykázala ztrátu.
Televize Nova se dnes řadí k těm nejúspěšnějším komerčním českým televizním stanicím. To ostatně potvrzuje i fakt, že se jí letos podařilo zvýšit zisk, a to o nemalou sumu peněz. Vyvrátila se tak domněnka, že televizní stanice krachuje, že se topí v dluzích a že neví, kde ušetřit.
Jak velké byl o navýšení zisků?
Pokud bychom měli být konkrétní, zmínili bychom pasát procent. O tak moc se totiž zvýšily zisky společnosti. Padesát procent představuje zhruba 154 milionů korun. Celkový zisk tak zůstal na sumě 451 milionů. A to už je skvělý výsledek.
Co může za zvýšení tržeb?
Hezké by bylo, kdybychom řekli, že tržby narostly díky tvářím, které se na televizních obrazovkách objevují, nebo že vzrostly díky obsahu, který se na televizi Nova vysílá. Jenže za vším stojí jenom klasická reklama, která se opět podílí na největším množství tržeb.
Největší podíl na tržbách společnosti mají klasické reklamní formáty, dále také obchodní sdělení nebo internetová reklama na jednotlivých serverech televize Nova. Nejvýdělečnější je podle všeho Blog.cz, dále pak Doma.cz a v neposlední řadě TN.cz, což je server, který se stále netěší tak velké oblíbenosti a úspěchu, v jaký se doufalo.
Nova je stále se všemi svými stanicemi (Nova 2 či například Nova Cinema) ve vlastnictví skupiny CME, která televizní stanici vlastní stoprocentně. I když se stále spekuluje o prodeji, zatím se k tomuto činu nikdo nemá.