Nakupovali jste někdy z e-shopu zvaného Zoot? Pokud ano, možná víte, že se tento e-shop potýká s finančními problémy, a to už nějaký ten pátek. Pro někoho to však může být novinka, proto si přibližme, jak se zatím s těmito finančními problémy e-shop potýká. Dalo by se říct, že z počátku velice oblíbený tuzemský e-shop má za sebou velice horké měsíce. I když požádal o takzvanou ochranu před věřiteli, stejně nedokázal splácet své narůstající závazky. To ostatně vedlo jen ke zvyšování dluhů, které Zoot na svém kontu má. Výše dluhů se nakonec vyšplhala k neuvěřitelný sedmi set milionům korun. Společnost však nekrachla, před samotným krachem zachránilo firmu takzvané moratorium. Jednalo se o tříměsíční ochranu před věřiteli. Jenže doba tohoto moratoria skončila.
Moratorium skončilo prvním dubnovým dnem, což donutilo firmu Zoot představit zbrusu nový plán, díky kterému by se měly finanční problémy přežít. Podle všeho se plán připravoval po celou domu zmiňovaného moratoria. V plánu je obsaženo, jak se vypořádat s věřiteli a jak zachránit to, co se Zootu ještě zůstalo.
Firma nechce opustit trh
Samotná firma se nechala slyšet, že to rozhodně nechystá zabalit, právě naopak. Chce díky novému plánu zcela uzdravit společnost, dokonce chce být do roka a do dne daleko silnější než dříve. Spustit se má zbrusu nový web, společně s ním se chystají i nové produkty, prodejny, příští rok by měla zákazníky oslnit dokonce nová privátní značka.
Firmu Zoot tak čeká těžké období plné změn, které mohou dlouhodobě ztrátový e-shop zachránit od naprostého krachu.
Zoot má nového majitele
Lepší časy mají přijít s novým majitelem, kterým se stane Natland. Tato firma chce do Zootu vložit desítky milionů korun, aby se opět postavila na nohy a aby opět kvetla a konkurovala podobným firmám na trhu.